Logotypy kolejno od lewej do prawej: Unia Europejska, Krajowa Sieć Obszarów Wiejsckich, Fundacja Winiarnie Zamojskie, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”
Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Operacja opracowana przez Fundację „Winiarnie Zamojskie” 

Zapraszamy do udziału w operacji pn. „Marketing wina z własnej winnicy” realizowanej przez  Fundację „ Winiarnie Zamojskie” w partnerstwie z Lubelskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Końskowoli, Lokalną Grupą Działania na Rzecz Rozwoju Gmin Powiatu Lubelskiego „Kraina wokół Lublina” oraz Winnicą Wieczorków Paweł Wieczorek

Projekt będzie realizowany w ramach Planu Działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Plan Operacyjny na lata 2022-2023.

Realizacja operacji rozpoczyna się w dniu 1 kwietnia 2023 roku i kończy się w dniu 31 października 2023 roku  

Wartość operacji : 38 326,80 złotych

Celem operacji   jest podniesienie poziomu wiedzy  i wymiana doświadczeń w zakresie nowych kierunków rozwoju obszarów wiejskich

Formy realizacji operacji: Szkolenie „ Marketing wina z własnej winnicy”  24  godzin w zakresie;

  1. 1.Marketing winiarski – zakres aktywności winiarza
  2. 2.Plan marketingowy winnicy
  3. 3.Budowa i zarządzanie marką własną
  4. 4.Etykieta i butelka jako narzędzie sprzedaży. Kreacja i przekaz
  5. 5.Błędy i kreatywne rozwiązania w komunikacji wizualnej winnicy
  6. 6.Profesjonalne przygotowanie i prowadzenie degustacji komentowanej
  7. Warsztaty łączenia wina z jedzeniem (food&wine pairing)
  8. Strategia komunikacji on-line
  9. 9.Profesjonalna strona www
  10. Charakterystyka serwisów social media (Facebook, Instagram, YouTube, inne)
  11. Formy komunikacji w social mediach
  12. Facebook i Instragram krok po kroku
  13. Smartfon jako narzędzie do samodzielnej pracy marketingowej (filmiki, rolki etc)
  14. Reklama w social mediach (Facebook, Instragram)
  15. Wizyta w winnicy wraz z degustacją i dojazdem

Udział w operacji:

- wpłynie na podniesienie wiedzy u 20 uczestników szkolenia z zakresu marketingu wina i  skutecznych narzędzi prowadzenia działań promocyjnych, która wpływa na konkurencyjność obszarów wiejskich i wspiera rozwój lokalnej gospodarki. 

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby z obszaru województwa lubelskiego reprezentujące następujące grupy osób;

-producentów wina

-osoby związane z branżą winiarską

-osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia lub własną działalnością w branży winiarskiej

-rolników

-producentów produktów lokalnych i tradycyjnych,

-przedstawicieli ośrodków doradztwa rolniczego

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji uczestników operacji zostaną podane na stronie Fundacji Winiarnie Zamojskie oraz partnerów operacji.

 

 

 

Zostań Partnerem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich 

Zarejestruj się na stronie www.ksow.pl